Wednesday, June 25, 2003

Apo Nak Dikato

Hari nie hari paling kelam kabut dan berasap dalam minggu nie. pepagi lagi mak aku dah bebel suh aku gi amik souviner saham dia kat Island Peninsular. Dah le kol 9.30 aku ada kelas. dah brape minggu aku asik sampai lewat utk mengajar. baru ingat nak wat azam baru sampai awal. dah siap2 nak keluar ayah aku suh pi carik mekanik. kete iswara nye bateri kong. aduhh...apa le nasib. mujur ada bengkel yg dah bukak.

Lepas anto aje mamat mekanik tu ke umah, aku terus bergegas ke Setiawangsa. Tengah dok carik parking mak aku call tanye kat mana. aitt...mana lagi. tadi dia yg beria-ia beno suh pi amik hadiah. Rupanya mak aku ingat aku kat kawasan rumah lagi sebab diorang blah tadi tak kunci pintu. Yearrghhh...nie yg rasa nak makan steering kete nie. Aku henjut kete tua tu sampai ke umah. Giler hape tekan 90km/j dalam kawasan perumahan. Lantaklah. lepas kunci pintu semua aku blah gi opis. cehh...sampai kol 9.50. student aku tgk dok main game. tak dan nak tarik napas aku terus mulakan lesson.

Petang plak member baik aku call. katanya kene cirit birit ngan demam. yg problemnya mak dia call dr kg suh carik kete gi sana amikkan kakak ipar dia yg dah nak bersalin tu hantar ke Klang coz kandungan tu ada problem. aiyaaa..time2 nie le tunang dia nak wat hal. tak dapek nak nolong. aku dah garu kepala. takkan nak henjut kete tua nie sampai ke Raub? mujur tadi dia call kata abg minah tu akan ke sana amik adik dia. Aku plak akan ke Gombak utk amik Zura hantar balik ke shah alam lepas zura ngan abg tu jemput adik dia di UIA utk tunjukkan jalan ke Raub. what a day!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin