Monday, September 22, 2003

Teambuilding at Genting Highland

dua hari yg menyeronokkan dan banyak pengalaman serta ilmu yg dapat dikutip. salah satu aktiviti yg takleh dilupakan ialah bila sherrina kene pilih sbg wakil kumpulan. semua wakil dibawa keluar dan kene isi borang. soalannya adalah spt berikut:

1. Your shoe size?
2. Your favourite colour?
3. Your favourite food?
4. Furthest place u have traveled so far?
5. Your favourite shopping place?
6. Your favourite car?
7. Your favourite Student in the centre?
8. Your least favourite (hated most) student?

errkkss....nie yg leceh. part2 personal questions nie yg susah. sebab kalau ahli jawab atau teka salah, takde markah. ada beberapa yg betul spt fav colour, fav car and least fav student. tapi yg kelakar time size kasut. rasanya wana patut ingat sebab last skali beli kasut ngan diorang kat Tesco. kasut sukan tu saiz 9 tapi diorang teka size 8. actually 8 tu betul jugak sebab tu size kasut kulit yg aku pakai pi opis hari2. hahahaha, aku sendiri pon lupa.

pastu tang fav makanan. aku tulih tomyam dan depa teka kuey tiow. tang nie aku rasa nak gelak guling2. aku, tuan punya diri pun sendiri lupa makanan feveret aku. memang le for the past 2 months aku dok bantai tomyam sebab tu dlm menu diet aku tapi memang all time fav kuey tiow. camne le aku bleh lupa :p

pastu furthest place tu depa dapat betoi. australia. mujur aku ada bukak citer pasal australia masa breakfast pagi tu. tapi tang fav shopping place tu aku rasa nak hempuk aje kepala sorang2. boleh tergaru2 kepala masa nak jawab. last2 masa habis and bila aku sebut carrefour, depa bantai gelak. kalau takat gelak aje takpelah, ini pi pecah rahsia teragung aku pada org ramai plak tu. Aku tak suka shopping!! caittt...abis cekgu2 lain semua dok pakat gelak kat aku. aku tulih carefour pun sebab tu le paling dekat ngan opis kitorang and slalu lepak situ. walaupun aku lebih kpd drebar bila depa nak shopping kat situ tapi sesekali aku beli gak. cuma aku takde spesifik feveret place. alih2 sampai abis program diorang tak abis2 usik aku tak suka shopping. dan bila terpikir2 balik, yelah. memang shopping bukan hobi aku kecuali time nak raya tu pon kalau ada duit. pelik ke kalau x suka shopping? maybe pelik kot sebab cekgu2 lelaki yg dah tua2 tu pon ada feveret shopping place. hukalohh......aku nie alien ke?????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin