Friday, July 15, 2005


Al-Fatihah Kepada Allahyarham Arzumi Yuswira Bin Yusuf Izzudin yang telah kembali ke rahmatullah pada 14 Julai 2005.....semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat orang-orang yang soleh.

Allahyarham meninggal dunia kerana komplikasi jantung.

What a coincidence, arwah pergi pada hari aku menyambut hari lahir.

Semenjak abis SPM, aku tak penah jumpa dengan arwah. Hanya mendengar khabar melalui email sahaja. Tak penah lekang dengan beg sandangnya (lihat gambar). Style yang sama semasa dia masih di MRSM Terendak dulu. The same old Wira I knew. Seorang yang peramah dan periang. Takleh lupa masa dia pedajal aku masa form 4. Beg skolah aku disorok didalam beg skolah Zaky.....tak pernah aku berdendam denganmu, Wira....semoga roh kau aman di sisi-Nya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin