Tuesday, February 12, 2008

WANTED: Button Logo Kerajaan

Saya mencari mende ni. Dia cam klip logo kerajaan Malaysia. Dia ada tapi yang bleh kita tarik utk mudahkan kita swipe kad tanpa perlu menanggalkannya. Ia hanya diberi kepada kakitangan kerajaan. Saya dengan gatal tangannya telah menarik tali mende ni sampai rosak menyebabkan kawan saya marah bebeno sbb dia sayang sangat mende ni. Jadi saya berusahalah utk mencarinya.

Kalau anda atau kawan ke sedara ke yg ada dapat mende ni, tak pakai, ada extra di office, harap leh le kasi kat saya. Saya sanggup beli asalkan jumpa. Saya attach gambonya disini:


Bahagian depan. Ada tali dibawahnya yang bleh ditarik2 mcm yo-yo


Ni bahagian belakang, ada clip yg bleh disangkut di tali leher

Harap sapa yang ada info, menghubungi saya. Jasa anda sangat saya kenang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin