Tuesday, July 01, 2003

Hujan Membawa Rahmat

Letih study semalaman, aku terlewat ke pejabat pagi nie. Mujur aku sempat pegi collect cheque client kat Melawati, so aku bagi alasan aku check komputer kat sana. That's why lambat. heh. Tugas di pejabat takde apa sangat hari nie. Pepagi manager aku bagi good news yg meeting khamis nie batal (yahoo!!) and then ada one of our client akan kasik cheque 15K minggu depan and cask 1.7K esok. Alhamdulillah. Lepas le gaji aku. Dah kekontangan tahap dewa nie. Memandangkan aku ada mid term exam sok (2 paper) bos aku suh aku lepak study. Memang itu pon niat aku ke pejabat. hehehe....

Petang kol 6.30 baru boleh gerak dari opis. Hujan selebat-lebatnya. Kesian wana basah kene hujan sebab aku park kete kat padang. Mujur beg laptop aku kalis air kalu tak lencun le buku network aku. Aku anto dia balik umah dan aku terus pulang. Sehingga kini hujan masih mencurah-curah membasahi bumi. Mata dah berat tapi nota banyak lagi nak baca nie. Database satu pon tak baca lagi nie. Gilo betul lah........

lupakanlah saja diriku
bila itu bisa membuatmu
kembali bersinar dan berpijak seperti
dulu kala

caci maki saja diriku
bila itu bisa membuatmu
kembali bersinar dan berpijak seperti
dulu kala

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin