Saturday, July 05, 2003

Tetiba jemariku beku

5.19pm, aku di workstation Unitar. Manager aku baru sms aku mengatakan director aku turun opis petang tadi. hanya sorang staff tinggal. Aku ke Unitar, manager aku ke family day polis. The worst part, dia terlupa nak bagitau director yg kami chow awal. Damn...damn.....aku benci bila mende nie jadi. Lebih2 lagi baru lepas dapat gaji. I hate to downgrade my reputation. Tapi aku tak blame manager aku. Aku sepatutnya ingat mende2 camnie. Camne kami boleh jadi gitu kalut sampai lupa nak inform dia? Baru sehari wana takde, terlingkup opis nie. Cepat2 le balik KL......rasa tak best sungguh. Hilang mood aku nak lepak lelama kat sini. Rasa cam nak berenti keje pon ada. Arghhhhhhh.........pi KLCC le lepak ngan zura......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin