Saturday, August 09, 2003

Workaholic

zaman mencabar melahirkan ramai manusia yg workaholic termasuk aku. keje sampai ke malam. apa pekdahnya? entah, kepuasan diri agaknya. kejar dateline. pastikan monthly profit tak lari. apa2 pun seminggu kerja bermati2an, aku dah jadik exhausted. Sepanjang tahun nie aku lom pegi vacation. Family aku dah 2 kali pi pantai. Aku takat ke sungai congkak aje aritu. BIla le aku nak pi holiday nie, I need a break.....

Pulau Sipadan

Pulau Sipadan




kebanyakkan kes suami/isteri cemburu nie sebab pasangan pernah melakukannya dulu. Adakah sejarah berulang kembali? Entah, yg pasti aku letih nak melayan mende2 camnie. I'm only 23 tapi life aku macam 33. Apa2 pun perlu berani kerana benar. Life is beautiful... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin