Monday, January 21, 2008

Garage Sale

Mari....mari....mari....Sherrina baru melaksanakan azam tahun baru last week iaitu make-over bilik dan kemas segala macam harta karun yang dah tak pakai. Maka, Sherrina kumpulkan buku-buku ini untuk dijual dengan murah untuk mengalakkan minat membaca dikalangan rakyat Malaysia...ececece....

No1:


Maklumat buku boleh didapati disini. Ia berkenaan kisah benar semasa zaman Perang Dunia.
Harga: RM15


No2:




Buku yang sesuai untuk yang nak mula berjinak dlm bidang ASP. Info buku boleh didapati disini. Kualiti buku masih baik, kulit buku dibalut dengan pembalut sejak beli.
Harga: RM20
Reserve for Saufi

No3:




Buku teks subjek Bahasa Kebangsaan yang merupakan salah satu subjek LAN. Diwajibkan di IPTS (not sure IPTA). Hanya mereka yang mendapat markah yg rendah dlm SPM je yg wajib amik subjek ni. Tapi Sherrina amik gak walaupun dapat A masa SPM sebab ia subjek percuma (tak termasuk dlm yuran), mudah dan senang nak score A. Boleh naikkan pointer.

Harga: RM10

No4:




Bagi yang meminati subjek C++ atau mmg kene belajar programming C++, leh guna buku ni. Ianya lengkap dengan contoh dan penerangan yang baik. Cover dibalut ngan plastik dan kualiti masih tip top. Tanpa CD.
Harga: RM20
Reserved to Fairuz

Terms:
Cash On Delivery area Setiawangsa, Keramat, Ampang, Wangsa Maju, Setapak. Other area, please inform me first. I can be reach at my email.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin