Monday, June 28, 2010

Buku Untuk Dijual: Pusingan 1

Semenjak dua ini, Sherrina ketagihan membaca siri kanak-kanak dan remaja keluaran PTS. Ini gara-gara mengunjungi Pesta Buku PTS yang lalu. Sudah dua kali Sherrina berulang ke Book Cafe PTS untuk membeli buku cerita baru. Oleh kerana tiada ruang untuk menyimpan dan rugi pula menyimpan buku ini walhal lebih elok jika cerita bagus ini dikongsi bersama dengan pembaca lain pada harga yang istimewa. Jika disimpan di almari, ilmu yang baik ini terperuk sahaja. Maka, Sherrina akan menjual buku-buku yang telah Sherrina baca untuk memberi laluan kepada pembelian buku-buku baru.


Satu lagi siri Usahawan Cilik. Pelajari suka duka Aiman yang mahu menceburi bidang perniagaan menjual buku terpakai. Segala usaha dan kekangan yang dilalui dikongsi bersama dalam buku ini. Kondisi: 95% baru. Harga Asal: RM13.50. Harga Jual Semula: RM10 termasuk pos.

 Daripada siri Adam Cilik. Mengandungi 7 cerita pendek mengenai kehidupan Adam yang pelbagai ragam. Banyak pengajaran dapat diperolehi daripada kisah-kisah Adam Cilik. Juga mengandungi hiasan komik diselitkan didalam buku ini. Kondisi: 95% baru. Harga asal: RM12.50. Harga JualSemula: RM10 beserta pos. Sesuai untuk bacaan 6 tahun hingga 12 tahun.

Baru beli. Dah pun habis baca. Mahu jual semula. Kondisi: 95% baik. Hanya sekali baca sahaja. Karya Usahawan Cilik yang cukup bagus utk memberi inspirasi dan membuka minda remaja mahupun dewasa mengenai alam perniagaan. Harga Jual Semula: RM10 beserta pos. Harga asal RM15. Siapa cepat dia dapat!

Bagi yang mahu, sila hubungi saya melalui sherrina_kl AT yahoo DOT COM dengan segera kerana siapa cepat, dia dapat!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin