Thursday, May 20, 2004

Awal bulan June nanti opis aku (Futurekids Wangsa Maju) akan organize Digital Photography camp (Part 1) utk kids and teenagers. Aku nye idea maka aku le kene arrange program nie. mujur lah tengah cuti semester, kalu tak mau serabut otak dibuatnya. nak siapkan brochure, manual, handout, budget dll. Aku saja pilih outing kat Zoo Negara sebab dekat and mudah nak amik gambo. Program dua hari nie participant akan blaja basic photography, edit photos and upload to online album.

So, tadi aku ngan opismate gi le usha zoo negara utk listkan spot2 yang akan kami guna masa touring nanti. Sambil tu aku pon amik2 le gambo menatang2 disamping testing kamera s5000 nie.

Keldai

Gajah

zirafah tgh usha amende tah

goreng pon sodap

sporting

keajaiban 10x optical zoom....mujur tak zoom dalam mulut!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin