Tuesday, May 18, 2004

Bahasa bebudak sekarang

aku terjumpa ayat2 nie dlm forum cari.com.my.....agaknya aku dah terkeluar dari dunia remaja sehingga aku sendiri tergelak beso bila membacanya.....budak2 skarang, memacam....

1. Sini wa cakap sama lu... Lu kalau mao kropok dia... kasi lebam beb.

2. Oiii.. Kakak kao punyer laki ahhh! Kong ajar eh? Bendul punyer budak!

3. Wa tak mu jiwa-jiwa sama lu...beb.. tapi wa sudah cintan rabak sama lu... wa takut wa takleh tahan nanti wa terdugong ..please ahhhhh.

4. Ooi!!!!!! Besok dah tak payahpekser! yaahhooooooooooo!!!!!!

5. Woiitttt penyapu! Korang tunggu aku tau... aku pun nak ikut.

6. Sapa berani tunjoh terer kat sini aku kompang sampai mati... bedek takda... jangan memain dengan aku hah.

7. Pweiitttt.!!! Mak kao…Pawer sial!

aku ingat kalu atuk aku dengo ayat2 diatas nie, mau dia heart attack!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin