Saturday, May 15, 2004

Sabtu yg tak best

aku punya semangat nak gi keje hari nie and bila aku sampai opis rupa2nya black out. satu wangsa maju gelap disiang hari. panas seh. kesian student2 aku berpeluh2. terpaksa call parent dorang suh datang amik and cancel other classess since TNB kata depa pon tatau apa yg rosak dan bila dapat dibaiki.

Since aku takde emergency plan utk situasi spt ini, aku ngan opismate aku lepak di Alpha Angle. Jumpa member aku kat sana. angkut dia plak gi Mid Valley. ingat nak tgk wayang tapi humang aihhh....ramainye umat ditengahari. Hmm..bukak bisnes panggung wayang pon bagus ekk. GSC sesak sampai ke MacD. last2 kitorang lepak di MPH. before that singgah kat expo tgk expo sukan. hukaloh...barisan lelaki2 gagah bikin tiger show body building show la pulak. aku gi masuk ke bhgn pameran, fuyooo ada paintball. best tuuu...lepas merayau2 gi MPH. lepak sana sambil baca buku. member aku dua orang tu plak dah hilang. Puas aku tawaf MPH tu tak jumpa. Dah le 013 budus nie takde coverage dlm MPH. terpaksa aku keluar nak call dorang. cehhh, depa dah lepak luar sembang2 rupanya. join dorang gi makan kat food court then aku anto dorang balik.

nak balik umah terus boring plak. Lepak MacD Sri Rampai sambil baca paper. tunggu terik mentari reda sket, aku pon pikul digicam ngan tripod naik bukit kat Wangsa Maju seksyen 4 yg org ramai dok turun naik utk eksesais tu. Humang aihhh...huffing and puffing le jugak. semput gue. lepas shoot atas bukit tu, aku turun dan balik umah terus.

sok nak round kat Kota Damansara. cari port nak bisnes.


area wangsa maju menuju ke wangsa melawati



Taman permata....nampak tak Giant Hypermarket?



No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin