Sunday, May 23, 2004

smalam aku gi PWTC sempena Pesta Buku 2004. Tak le ramai sangat, sebab baru hari kedua. aku budget hari nie sure ramai punye sebab banyak aktiviti menarik. pandai dorang nie buat pesta buku time gaji dah nak keluar. kebetulan plak bulan nie kitorang gaji awal sket, so memborong sakan le aku.

aku beli buku sambungan dari kisah tulisan Matt Romeo yg bertajuk Anak Dara Menteri 2. Kalau korang ada baca buku part 1, memang giler pecah perut. mamat nie kalau tulis buku, lawak perasan sendiri. tapi best aaaa...ada2 aje scene yg tak diduga.



Pastu, aku beli buku tulisan Ramli Awang Murshid bertajuk Adam. Agaknya sebab nie bukan karya dia yg terbaru, maka dapat le diskaun RM 2. Yg best tu, penulis tu pon ada kat pesta buku, maka aku mintak le dia sign autograf kat buku yg aku beli. Buku terbaru dia, Tombiruno nampak cam best tapi aku tak beli. Aku start jatuh cinta kat karya RAM nie sejak baca buku Satu Janji. Pehhh...bestt!!


Then aku beli beberapa naskah koleksi Ujang seperti Mamak Tandoori Payat, Blues untuk aku dll...RM 1.50 aje tu senaskah.

Hari nie aku temankan cousin aku ke KLCC tengokkan laptop. Pastu, apalagi..Kinokuniya le. Mencari buku yang aku dok lama nak beli. The Da Vinci Code. fuhh..banyaknye buku dlm senarai yg menunggu aku baca. Alamatnya bulan 6 nie jadi bulan membaca le. Mujur tengah semester break, relaks sket....


sok aku nak merayau kat Puncak Alam. Saja nak tgk tempat. Khabarnya kat sana UiTM 2 nak dibuka. Pastu ada appointment kat Klang kol 4. Hmm..dah alang2 gi Shah Alam tu bleh le singgah Galeri Shah Alam tengok pameran Fotografi.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin