Sunday, September 09, 2007

Pulau Perhentian - Hari Kelima

Dah habis tempoh percutian. Sepatutnya kami kene check out jam 12pm tapi minta extend ke 4pm sebab my training yang sepatutnya diadakan pada keesokan harinya sudah ditunda ke minggu depan. Takyah rushing balik KL.



Pagi ni tak swimming lagi dah. Simpan tenaga untuk drive balik KL nanti. Lepak di jeti aje habiskan memory yg ada dalam memory card digicam.


School of fish











Lepas makan tengahari dan kemas barang, kami check-out kol 4pm. Bot sampai kol 4. Naik bot, dalam tu ada 6 orang. Satu couple from Holland. Sembang ngan dorang. Friendly sangat. Bot singgah di beberapa lokasi mengambil dan menurunkan penumpang.



Cuaca petang agak berangin dan ombak makin ganas. Cuak gak. Bot lak punya lenjan laju. Habis memercik air laut ke dalam bot. Ketika kami sampai di jeti Kuala Besut, masing-masing dah lenjun dengan air laut. Hampeh. Terpaksa singgah tandas tukar baju.



Singgah di Pasir Puteh untuk beli buah-buahan dan di Besut utk beli keropok lekor. Sampai rumah kol 3.30 pagi. Takleh nak speed sebab lori balak punya banyak.

Gitulah cerita pasal pergi Pulau Perhentian yang sangat best. Next year, Pulau Lang Tengah pulak. Pakej dah beli kat Matta Fair semalam. Hooraayy!!!

Gambar penuh di Sherrina's Fotopages.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin