Sunday, September 30, 2007

Buka Puasa di KLCC

Sekali dalam bulan puasa mesti nak berbuka di KLCC. Bukan apa, dok teringat-ingat sizzling yang sedap kat food court tingkat 4 tu. Lepak di food court layan National Geographic kat 2 jam. Nasib baiklah umah Sherrina takde Astro. Kalau tak, asik layan NG ajelah. Ari ni layan citer pasal alien Roswell. Dorang citer pasal penemuan dan kajian betul ke UFO terhempas kat Roswell tu. Roswell bukan nama citer tv yang famous tu ye, tapi nama tempat yang famous dengan penemuan UFO dan alien-alien di pekan Roswell, New Mexico. Nape alien suka pi US eh, taknak pun datang sini.

Pastu sambung lak citer pasal 10 senjata kung-fu dari China yang paling power....fuh, best jugak. Macam-macam senjata. Pencakar daun kering pun boleh dimodified jadi senjata. Dasat....dasat...


layan Brain Age sementara menunggu waktu berbuka


Ada persembahan lagu Arab lah kat Concourse. Kalau lagu raya kan best.


Para penonton yang sedang memegang digicam dan handphone berkamera menunggu dengan sabar couple ni yang dok khusyuk memerhatikan pemain muzik ni sambil merakamkan setiap detik. Sabo ajelah.....kat 10 minit menunggu dorang ni blah.


Dapat pun gambar penuh.



On the way balik ternampak bus stop yang baru dibina di Jalan Gurney. Kontraktor 'bertuah' mana le yang design bus stop begini. Ni sebenarnya fungsi nak kasi orang berteduh menunggu bas ke nak pasang iklan semata-mata? Dengan kerusi sebanyak itu, berapa punggung yang dapat duduk? Ada akai ka, PBT?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin